torsdag 3 april 2008

Tredje inlägget på en och samma dag!

Wow! Nåt slags nytt rekord?

Hur som helst, kom på att jag ju måste berätta om läggningen jag gjorde imorse med Osho Zen tarot.

Jag la en Diamant, med fem kort, för att "få en större klarhet i en viss fråga".

Som vanligt häpnar jag över hur korten träffar rätt!

1. Frågan - gav kortet Transformation
2. Påverkan inifrån, som du inte är medveten om - gav kortet Källan
3. Påverkan utifrån, som du är medveten om - gav kortet De älskande
4. Det som behövs för en lösning - gav kortet Vara vanlig
5. Lösningen, förståelsen - gav kortet Deltagande

Frågan var "Vad händer nu, vilken riktning tar mitt liv nu?"

Och som sagt, kortens betydelse träffade rakt in i hjärtat.

Nu måste jag göra något produktivt idag också, så inga fler blogginlägg idag tror jag. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Mejla mig på isoldesblogg_snabela_gmail.com! Så får du veta vem ja e...;-D