måndag 7 april 2008

Rensade..

.. bort inläggen om "den där mattan". Av en enda anledning.. Provade googla på namnet (på mattan) och den här bloggen låg som nummer TVÅ (med bara själva hemsidan till försäljaren ovanför, som nummer 1).

Det här är ju ingen blogg för att promota den, så jag tog bort inläggen och vips försvann jag även från google.

Hur som helst, rapport efter snart en veckan användning.. DEN ÄR UNDERBAR! Snacka om att jag blir avslappnad!!! Ser fram emot att lägga mig på den varje dag, och jag går in i ett nästan meditativt tillstånd när jag ligger där. Tankarna åker iväg och det är bara lugnt, skönt och avslappnat. Det tar ca. 20-30 minuter efter att jag har legat klart innan jag får upp fart igen, jag är så djupt avslappnad efter 30 minuter på mattan att jag måste avsätta tid till att "vakna till". Hela ryggen är skönt avslappnad flera timmar efteråt, och välbehagskänslan i kroppen sitter i flera timmar den med. Cirkulationen i ansiktet kommer igång av någon märklig anledning också, och jag blir rosig om kinderna trots att det är ryggen som får behandling (men det är ju ingen ryggbehandling, så det är kanske inte så konstigt.. det påverkar ju hela energiflödet i kroppen och endorfiner frisätts, blodcirkulationen ökar och må-bra känslan).

Rekommenderas varmt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu blir jag också sugen på att prova, men jag kommer inte ihåg vad du skrev i ditt cencurerade inlägg. Kan du lämna länken som en kommentar hos mej?