onsdag 9 april 2008

Ojdå!

Efter att ha varit och tränat imorse la jag mig på spikmattan, och ställde mobilalarmet på en halvtimme. Det tog bara några minuter så sov jag (tror jag), vaknade nämligen till efter ca 20 minuter av att benen ramlade åt sidan. Låg med uppdragna ben, så att även ryggslutet skulle tryckas ordentligt mot mattan. Somnade till en gång till, för vips började mobillarmet låta.

Satte mig upp, men var så avslappnad att jag kunde inte annat göra än att lägga mig ner och så somnade jag och som djupt i en halvtimme. Tvingade upp mig själv sedan, för jag hade ju jobb att göra (jobbar hemma just nu pga av omstruktureringarna jag berättat lite om tidigare..).

Jag var inte ens trött när jag la mig! Men snacka om att jag slappnar av när jag lägger mig på alla dessa taggar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Måste ha en.../I