onsdag 12 september 2007

Yrsel

Yrsel är en svag punkt.

Det har varit lugnt på "yrselfronten" ett tag, förmodligen mycket pga att jag jobbat noga och hårt med att framkalla det själv.

Hösten är en "bra" tid för mig iofs, jag mår alltid bra på hösten. Livet känns härligt, luften är hög och klar, helgerna tillbringas med vänner och god mat, tända ljus, ett glas rött vin. Det är ok att vara inne, se på film, sitta vid datorn. Kameran går varm, det är så vackert att fota ut på hösten. November är min svarta månad - fel, har varit. I år ska november bli som vilken annan månad som helst!

Till saken - det har varit stressigt, minst sagt, ett par veckor. Och vad händer då?! Jo, yrseln kommer som ett brev på posten. Har dock varit mer uppmärksam på mina "stressymptom" numera, och försöker stoppa alt. vända dem i tid. Men VARFÖR ska det alltid bli så? Varför "köra på" tills symptomen kommer?

Men jag njuter av hösten, härliga promenader, vackra färger... klar och hög luft. Just nu är det härligt att bara vara!

1 kommentar:

Anonym sa...

ÄNTLIGEN!! Så roligt att få läsa om ditt liv och dina tankar, har sett framemot det väldigt mycket!!

Vi får nog en trevlig blogghöst båda två!! ;-)

Kram!