onsdag 19 september 2007

En riktigt bra dag

Idag har det varit en sån där riktigt bra dag. En sån dag som innebär att man känner sig precis som vem som helst! En dag helt utan minsta lilla "känna-efter-hur-verkar-kroppen-reagera-nu".

Jag har ätit lunch ute, utan att ens fundera eller överlägga med mig själv. Jag bara gjorde det. Jag har sprungit i en massa affärer och köpt kläder och andra saker, åkt och handlat (vilket jag drar mig för att göra på "icke-bra-dagar", alltså handla i mataffärer) och en hel del andra saker som jag annars måste känna in och känna för att göra.

HÄRLIGT!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart!

Anonym sa...

Låter ju toppen.
Jag har precis hittat till din blogg och har läst igenom den. Känner precis igen mej.

Stina sa...

Vad kul att du har hittat hit! :)
Brukar läsa hos dig.. :)