måndag 5 november 2007

November!

Nu är det definitivt november!

Min allra värsta månad.. mörker, trist, tråkigt, grått och ja, jag säger det igen.. MÖRKER!

Nu är vi ju ändå redan inne på 5:e november, och jag är ändå hyfsat pigg. Hade min dipp där i oktober men kom ändå rätt snabbt ur den. Hoppas att 2007 och november INTE innebär den stora tröttheten som många år tidigare.

Jag har blivit riktigt bra på att verkligen lyssna på vad min kropp och själ behöver, och jag tänker berömma mig själv för att jag faktiskt blir bättre och bättre på att både säga NEJ och på att åt mig av positiv kritik.

På jobbet är det fortfarande mycket "hänga-i-luften" med det jag väntade besked om, men jag har ändå funnit mig i att jag kan inget göra och tids nog får jag veta. Och blir det inte så som jag önskar mig så innebär det bara förändring, och det är INTE samma sak som något dåligt.

Ur förändring uppstår utveckling, av utveckling växer man.

Inga kommentarer: