tisdag 6 november 2007

Fegade ur..

Utmanar mig själv minst en gång om dagen, för att träna bort agorafobin.
Kände mig inte i form idag, och tänkte att då är det extra bra att utmana sig själv. Jag var ju redan inne på att jag hade en hjärtinfarkt på gång så det var ju lika bra att passa på medans jag ändå var döende. ;) *tur man har humor*

Bestämde mig för att gå och handla och spaltade upp vissa saker som jag skulle komma ut med. Väl inne på affären fegade jag ur, det var ingen kassakö när jag kom in, men när jag gick och plockade mina varor såg jag att det gick fler och fler till kassorna. Mer än tre personer i kön = no way!

Tänkte lämna allt och gå, men bestämde mig för att INTE göra det. Valde dock att avrunda handlingen och nöja mig med det jag hade, men jag skulle stå i kön och betala. Väl i kön ökade hjärtslagen rejält, men jag stod kvar, jag betalade och packade och gick.

Får väl vara nöjd att jag genomförde det trots "a bad day" och trots köbildning, får vara mindre nöjd med att jag inte handlade allt jag tänkt.. men det får väl bli morgondagens utmaning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

bravo :)
känner igen det där med att man ser kön växa medan man handlar...

Anonym sa...

Jätteduktigt!!!!

//Isolde