torsdag 7 augusti 2008

Nere i en svacka

Ok, det gick att publicera nu.

Orkar inte skriva om hela inlägget, men här kommer det, sammanfattat...

I takt med att sommarvärmen har avtagit har även jag sjunkit.. Är nere i en svacka, där jag känner mig tom, sorgsen, intitiativlös och bara trött.

Sitter i soffan och orkar knappt lyfta händerna, gråter för allt och inget, vill helst bara dra täckte över huvudet.

Har mens, så jag hoppas det bara har med det att göra, och kanske också för att temperaturen har sjunkit och så också humöret.

Kanske tankarna på att hösten närmar sig bidrar, allt drar igång, barnen börjar skolan, och vad ska jag göra?!

Orkar INTE bara vara sysslolös, jag måste verkligen ta för mig något nu.. Annars faller jag djupt.

Agorafobin är som bortblåst, panikångest har jag ju inte känt av på länge. Men jag känner mig nere, och tom.. och gråtmild.

Hoppas värmen kommer tillbaka, och min livslust också!

Har flera roliga saker att se fram emot under den här månaden, men jag är mest.. apatisk.

Inga kommentarer: