torsdag 7 augusti 2008

En bättre dag!

Ja, tänk så det kan bli...

Idag skiner solen, det är +22 grader i skuggan. En trevlig pratstund med en trevlig granne, en kram från Isolde och kloka ord om att nattetid inte är bästa tiden att fundera på livet, det var nog det som behövdes! :)

Idag känns det mycket bättre, jag har energi och känner mig glad.

En nyttig påminnelse dock, om att det mörka finns nära till hands, så det gäller att värna om det ljusa och positiva!

När jag läser vad jag skrev ser jag ett ord: självömkan.

Hoppas solen lyser och värmer oss alla hela långa dan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är OK att vara liten ibland, kom i håg det!! Och jag är glad att jag kunde hjälpa till lite även om jag vet om du har styrkan i dig själv! Men ibland behöver man bara lite omtanke. Det gör alla! Det är mänskligt.

Hoppas du får en trevlig helg!

Kram,
I

ps.-Jätteroligt att du gjort så stora framgångar med agorafobin!! Duktigt jobbat!!